Mario Theissen i Willy Rampf, przedstawiciele zespołu BMW Sauber, nie wiedzą czemu ich bolid tak kiepsko spisuje się w Monako po tym jak w Barcelonie poczyniono krok do przodu z osiągami F1.09.
Mario Theissen„Wynik kwalifikacji odzwierciedla problemy jakich doświadczyliśmy w Monako już podczas treningów. Bez znaczenia z jakimi ustawieniami, czy na jakiej mieszance opon- żaden z bolidów nie był w stanie złapać odpowiedniej przyczepności. Nasze dane pokazują, że opony nigdy nie osiągnęły swoich temperatur pracy. Pozycje 17 i 18 są rozczarowujące. Mamy wiele pracy przed sobą.”
Willy Rampf, koordynator techniczny
„Monako to wyjątkowy tor, który wymaga wyjątkowych przygotowań. Niemniej mimo kilku zmian w ustawieniach, nigdy nie udało nam się znaleźć akceptowalnej przyczepności i balansu bolidu. Jak do tej pory były to kiepskie osiągi z naszej strony. Kierowcy próbowali wszystkiego i nie popełniali błędów, ale nasze bolidy były po prosty zbyt wolne. Teraz musimy rozpoznać powód takiego stanu rzeczy i rozwiązać problemy przed wyścigiem w Stambule.”
23.05.2009 16:12
0
Usunięty
23.05.2009 16:18
0
przed wyścigiem w Stambule ?? panie Rampf na konkretne zmiany był czas w czasie testów, pan musisz odejść bo sie do tej pracy nie nadajesz
23.05.2009 16:18
0
oni zawsze maja z czyms problem... z tym ze takie przygody ma pewnie kazdy team tylko sie nie uzala nad soba... problem to np awaria a nie zle zachowanie bolidu... zaloze sie ze gdyby przepytac cala stawke to kazdy zespol mialby taki czy inne "problemy" z bolidem.
23.05.2009 16:20
0
Mario Theissen po Gp Turcji: "mieliśmy problemy z .... . Teraz musimy rozpoznać powód takiego stanu rzeczy i rozwiązać problemy przed wyścigiem na Silverstone...
23.05.2009 16:21
0
orlo trafiłes z tym komentarzem idealnie
23.05.2009 16:21
0
Ra-v dokladnie! Wiecznie tylko sie tlumacza na zasadzie "bo zupa byla za slona". Kurde, zacznijcie wreszcie myslec ZANIM cos zrobicie a nie PO FAKCIE!!!!!!!!!!!!
23.05.2009 16:21
0
"W Barcelonie poczyniono krok do przodu" i w Monaco też - tyle że tym razem to był krok do zatoki i BMW już idzie na dno, już nawet Force India im odjechało :(
23.05.2009 16:23
0
BMW jest jak polscy politycy, gadają ze trzeba zrobic poprawe i jest coraz gorzej
23.05.2009 16:25
0
Panie Profesorze Doktorze Habilitowany Mario Theissen, przypominam, że pozostałe 9 zespołów ma takie same opony jak pan, więc bez żenady, na miłość boską....
23.05.2009 16:25
0
Irytujące jest to ciągłe powtarzanie,że będzie lepiej.Problemem BMW jest zbyt słaba kadra techniczna.Zauważcie,że w Ferrari nawet bez testowania każda zmiana przynosi oczekiwane efekty a w teamie Kubicy sukces jest albo połowiczny albo żaden.Po tym sezonie powinno polecieć kilka głów - co do tego nie ma żadnych wątpliwości.
23.05.2009 16:25
0
nie spodziewałem się takiej postawy BMW w tym sezonie, to już ich pierwszy sezon w tym składzie (2007) był lepszy.
23.05.2009 16:27
0
ale peprzycie głupoty, masakra jakaś. Kompletna żenada
23.05.2009 16:29
0
jeszcze tylko czekać na przewlekłe choroby z bolidem ,które były w 2007 roku
23.05.2009 16:34
0
"Teraz musimy rozpoznać powód takiego stanu rzeczy i rozwiązać problemy przed /kolejnym wyścigiem/" Co GP ta sama gadka.
23.05.2009 16:39
0
Jak powiedział RK - "W cuda nie wierzy"...no i cudów nie było a nawet chyba gorzej! Poza tym tłumaczenia Mario,że nie ważne jakie ustawienia a opony i tak nie złapały odpowiedniej temperatury są co najmniej śmieszne! Ja jednak dalej 3mam kciuki, bo wiem, że jak się spada na dno to łatwiej się od czegoś odbić:))
23.05.2009 16:41
0
Ja myślę, że ci jajogłowi z BMW zdają sobie sprawę z tego, że zawalili kompletnie konstrukcję zawieszenia w swych bolidach i teraz chaotycznie próbują nadrabiać to zmianami ustawień, poprawianiem aerodynamiki, dodawaniem dyfuzorów itp. Wydaje mi się, że nawet zastosowanie w Turcji podwójnego dyfuzora, ulepszonego KERS-u i cholera wie czego tam jeszcze, nie poprawi pozycji BMW w przyszłych wyścigach. Jak już wcześniej wspomniał tu kolega saint77 , pozostałe 9 zespołów używa tych samych opon. Skoro w bolidach BMW nie mogą te opony uzyskać optymalnej temperatury pracy, to wiadomo, że ich poziom styku z nawierzchnią toru jest zbyt słaby aby te gumy mogły się nagrzewać do odpowiedniej temperatury. Cały czas w tym sezonie mają ten sam problem więc dlaczego nic nie robią w tym kierunku? Pewnie wierzą, że nowy dyfuzor i KERS załatwi sprawę. Na gruntowną przebudowę auta nie mają chyba pomysłu, czasu, pieniędzy albo chęci uważając, że już nie warto .... sam już nie wiem co o tym myśleć ;(
23.05.2009 16:45
0
Willy już myśli o Stambule a jutro przecież jest wyścig o GP Monako !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23.05.2009 16:47
0
Oglądanie BMW jest upokarzające.
23.05.2009 16:50
0
A ja w typowaniu optymistycznie dalem Roberta na 3 miejscu....... za optymizm sie placi :) chociaz jak spadnie deszcz ze 4 razy wyjedzie samochod bezpieczenstwa i 5 kierowcow ukonczy wyscig w tym dwie toyoty to kto wie :)
23.05.2009 16:54
0
Teraz musimy rozpoznać powód takiego stanu rzeczy i rozwiązać problemy przed wyścigiem w Stambule. zaloze sie ze przy nastepnym wyscigu teskt rampfa bedzie wygladac tak : Teraz musimy rozpoznać powód takiego stanu rzeczy i rozwiązać problemy przed wyścigiem w silverstone
23.05.2009 17:00
0
o ile rozwiza.. mam nadzieje ze sie wkoncu do roboty wezma
23.05.2009 17:01
0
"Teraz musimy rozpoznać powód takiego stanu rzeczy i rozwiązać problemy przed wyścigiem w........" w kropki wstawić co chcecie :)
23.05.2009 17:10
0
Willy!! Mario!! Spokojnie!! Do listopada czyli GP Abu Zabi jest jeszcze sporo czasu!! Wszystko sobie zaplanujcie oczywiście!! Bez planu, to nawet sikać do kibelka nie chodzicie. Będzie dobrze!! ;))
23.05.2009 17:10
0
do skonstruowania dobrego bolidu potrzeba odrobiny szaleństwa i iskry bożej , u systematycznych do bólu Niemców tego niestety nie ma
23.05.2009 17:20
0
Jak ten biedny "Albert" ma im pomoc , jak oni sami przyznają, że nie wiedzą o co chodzi ! Wrzucają mu bez przerwy takie dane, że nie jest dziwne, iż wynikiem jest ERROR !
23.05.2009 17:23
0
25 Niespokojny ...... pewnie robią "Albertowi" formata non stop, bo od takiej ilości tych danych biedny po prostu zamula!! ;)) Wiadomo, że w takim "kompie" taki formacik musi trochę potrwać!! ;)
23.05.2009 17:33
0
@rafek, pewnie masz rację, zamulili "Alberta" i on to odczytał , że chodzi im rownież o przymulenie bolidu ..., no i się spisał ;-)
23.05.2009 17:37
0
@Niespokojny ..... może jak dorzucą "Albertowi" trochę RAM-u, to się odmuli i momentalnie odmuli też bolidy!!?? ;)
23.05.2009 17:38
0
Czy może ktoś z was wie, czy w umowie Kubka z BMW po 2009 roku jest klauzula iż i w razie chęci zmiany teamu to ten drugi ma decydujący wpływ i nowy pracodawca musiałby zapłacić bardzo dużą cenę - praktycznie nieopłacalną do realizacji. Jeżeli tak jest to sytuacja Roberta jest nieciekawa na przyszłość. Po tym sezonie z racji zajmowanych miejsc będzie miał raczej słabą kartę przetargową by być chociażby w średniej klasy zespole. Z drugiej jednak strony widząc jakie postępy robią wszyscy( włącznie z Force India) to lepiej obrać przez Roberta taką drogę. Wydaję mi się że u tych amatorów- w kierownictwie BMW- nie ma czego dalej szukać i szkoda talentu i zastoju w rozwoju u Kubka. Ludzie BMW to zamknięta fabrycznie struktura nie potrafiąca zatrudnić i poszukać ludzi z wieloletnim doświadczeniem w pracy w F1. W tym roku szczególnie się to obnażyło u nich i widać czarno na białym co wychodzi z takiej polityki. Szczerze oddany Robertowi i wyścigom fan F1.
23.05.2009 17:51
0
Myślę, że "Albercikowi" ram-u nie brakuje i ma jeszcze pokłady rezerwy, a brakuje czegoś jego osłudze - nie wiem, może piątej klepki? ..., a może oni w ogole pasjansika sobie na nim notorycznie układają :-)))
23.05.2009 17:53
0
Przestańcie już biadolić na BMW, spójrzcie gdzie jest Toyota a gdzie była jeszcze w Bahrajnie, a przecież oni też się "rozwijają".
23.05.2009 18:00
0
szefostwo nadaje się do zmiany.
23.05.2009 18:11
0
@Orlo - wuluzuj, teraz to Bawi Mnie Wszystko ! , ale też liczę, liczę i wciąż liczę (tylko ze względu na Roberta), i cierpliwie czekam na ich poprawę! :-)
23.05.2009 18:33
0
Mieli problemy z gumami, to może na następny wyścig urodzi się jakieś dziecko (konkurencyjny bolid)? Chociaż wątpię. Trzeba na to zawsze czekać te 9 miesięcy. W sumie nie jest źle. Kubica dalej jeździ, więc nie ma się co martwić. Kilka lat temu było o wiele gorzej. Nie było Polaka w F1.
23.05.2009 18:42
0
@Jarek fan F1- haha, miejmy nadzieję, że w przypadku bolidow to nie 9 m-cy , a tylko 9 dni! ;-)
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się